Igen i år skal Danmarks børn ud at gå i fællesskab for at samle ind. Hver gang et barn har gået en kilometer, donerer Novo Nordisk Fonden 20 kroner til Danmarks Indsamling, indtil der er gået 500.000 kilometer. Donationen går til et Folkekirkens Nødhjælp-projekt i det nordlige Uganda til gavn for fejl- og underernærede børn.
Institutionens navn (skole, dagtilbud, forening mv.):
Hvis du registrerer som privatperson, så skriv blot dette.
VIGTIGT: I skal blot skrive, hvor mange kilometer selve gåturen(e) var. Nedenunder udfylder I, hvor mange børn, der gik med. I skal altså ikke selv gange antal km. op med antal børn. Vi sørger for, at alle børnenes km bliver talt sammen. 
Du kan kun indtaste hele tal.
VIGTIGT: Vi vil gerne vide, hvor mange børn der går med i indsamlingen. Derfor er det vigtigt, hvis I registrerer flere gåture for de samme børn, at vi ikke tæller dem med som deltagere flere gange. Derfor skal I skrive, hvor mange børn, der registreres kilometer for, for første gang. På den måde kan vi tælle det præcise antal børn, der har gået med.
Fornavn:
Efternavn:
Telefonnummer:
E-mail:
Bekræft e-mail:
Hvis du har noget, du gerne vil dele, har du mulighed for dette her.
Denne tilmeldingsportal varetages af i samarbejde med Wilke.